snyggaemmy

Alla inlägg under februari 2013

Av Kramisen - 25 februari 2013 10:10

 Titta så Snygg den är  Glitter och hjärtan som ni vet är det Måndag idag idag 

kommer jag nog Blogga lite mer än vad jag Gjorde igår    
glitter-graphics.com

Av Kramisen - 24 februari 2013 10:34

 Tjena Bloggen idag är det Söndag ni vill vell snart ha en till bild av mig och det ska ni nog snart få  

det är inte viktigt att vara snygg som vissa tycker jag tycker det viktigaste är pesonlig heten hur man beter sig om man är snäll och sån men Nu är det inte det vi ska prata om eller ? Såklart inte Skolan suger jag har Sport lov Nästa Vecka.10 har jag Min kompis Julia har vecka.9 så Fuskigt Snart ses vi igen Chingeling!   

ok

Av Kramisen - 23 februari 2013 22:27

Jag har gett Ganska mycket information nu och det kommer bara mer och mer    

Jag gör också msp videos   

Av Kramisen - 23 februari 2013 18:05

90uååu

Hej

Av Kramisen - 23 februari 2013 15:03

  Hej ni har väll förmodligen sett min bakrund på mig Hoppas den var fin snart kommer fler bilder på mig!

   Chingeling!


Av Kramisen - 23 februari 2013 13:34

Tack ni kanske inte har  hjälpt mig men det har några andra jag hittade en video nu kan jag ändra min mus pekare när jag vill det är Toppen    Första Gången jag byte det var när jag hadde en tjej på nu har jag et hjärta P.s man måste gå in på en speciell hämsida   Vi ses snart igen jag bloggar mer imorgon förstås       Tusen tack lego gubben ni ser på bilden är min kompis gubbe på ett spel

e på det

Ni

Av Kramisen - 23 februari 2013 12:33

Ni Behövde inte hjälpa mig jag hittade det själv jag behöver bara hjälp med hur man byter mus nån som kan Hjälpa


Av Kramisen - 23 februari 2013 11:01

Vad Tror ni är det jag som vinner eller vad tror ni

Jag Tror det kanske är jag som vinner efter som jag gorde ett til inlägg  
   Så Bra att jag vann Nästa gång är det du
  

Eller hur som Hällst Hjälp mig med Hur man ändrar Bakrunden snälla det är Bloggplatsen inte Blogg.se Aå Hjälp mig nu kommigen    Snälla Hjälp mig 

Presentation


Jag är en Tjej som är 10 år Snart och snart ska jag foto blogga med min kompis Pözz på er än så länge

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
<<<
Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

emmy

Muspekare

Muspekare

ok

http://www.youtube.com/watch?v=XIG

Muspekaren

Söt

ok

lollo

mus

Muspekare